Dejte společnosti vědět našli své telefonní číslo na NiceLocal - podniky fungují nejlépe, když vás znají si ovlivnit své hodnocení
Byl váš telefonát přijat?
Ceny na této webové stránce jsou pouze informativní. Nejsou konečné a nejsou veřejnou nabídkou. Vedení si vyhrazuje právo na změnu cen. Cenu můžete zkontrolovat telefonicky.
Recenze o DOMEO IN s.r.o.
3,7
/ 13 hodnocení a
6 hodnocení
Hodnocení je tvořeno na základě hodnocení zákazníků, hodnocení a telefonních průzkumů.
Máme za sebou zkušenost s prohlídkou naší novostavby rodinného domu provedenou pánem Rychnovským a bohužel naše očekávání nebyla naplněna. Přestože jsme očekávali důkladnou a profesionální kontrolu, zdá se, že některé klíčové aspekty byly přehlédnuty.
Zpočátku jsme ocenili rychlou reakci a domluvu termínu prohlídky. Avšak v den prohlídky přišel pan Rychnovský s mírným zpožděním a bez předchozího prostudování stavební dokumentace. Tento přístup nám přišel poněkud neobvyklý, neboť kontrola rozměrů místností a souladu s projektem byla komplikovanější bez detailní znalosti plánů.
Prohlídka jako taková proběhla rychle a mnohé detaily, zejména ty, které souvisely s klientskými změnami, zůstaly nezkontrolovány. Cítili jsme, že by prohlídce měla být věnována větší pozornost a měla by být provedena důkladnější kontrola.
Komunikace po prohlídce také nebyla ideální. Po přijetí reportu a zaplacení faktury se ukázalo být těžké dosáhnout na pana Rychnovského a diskutovat o dalších otázkách a nedodělcích, které jsme si všimli. V reakci na naše dotazy a požadavky na upřesnění a revizi reportu nebylo dostatečně rychle a vstřícně reagováno.
Celkově hodnotíme služby pana Rychnovského jako nedostatečné vzhledem k ceně a očekávané úrovni profesionálního servisu. Myslíme si, že by měl být věnován větší důraz na přípravu, důkladnost prohlídky a kvalitu komunikace s klientem.
Datum poskytnutí služby:
2023
Popis odborníka:
Rychnovský
… – zobrazit
Kirill M.
2 únor 2023, 9:54 pm
Pan Rychnovský u nás dělal prohlídku novostavby rodinného domu. Celkem všechno co se má standardně prohlídnout prohlídnoul. Ale překvapilo mě, že nechtěl předem stavební dokumentace k RD, takže neměl šanci zkontrolovat například rozměry místnosti. Kontrolu klientských změn neprováděl. Na místě byl o cca 15 minut pozdě. Prohlídka trvalá cca 1 hodinu. V stejný den navečer jsem ještě chtěl něco upřesnit a rozhodl že nejrychlejší bude zavolat. Za to mě pan Rychnovský vyčetl že bych neměl volat mimopracovní hodiny. Chápu to, ale obvyklé v tom případě stačí navečer vypínat pracovní telefon nebo nezvedat. Druhý den jsem dostal report s seznamem vad a fakturu. Fakturu jsem ihned uhradil a ještě jsem poprosil do reportu zanést nedodělky z klientských změn, které jsme museli zkontrolovat sami. Pan Rychnovský se ale už neozval (evidentně protože faktura již byla uhrazena). Příjde mi že částka 9000 za hodinu kontroly a max hodinu strávenou sepsáním reportu neodpovídá kvalitě služby. Čekal bych větší ponoření do stavební dokumentace a větší vstřícnost směrem k zákazníkovi.
UPDATE: jeste bych rad zareagoval na odpoved' pana Rychnovskeho jelikoz mi neprijde jako uplne pravdiva a budouci zakazniky by o tom meli vedet. Zaprve, moje recenze je zcela neutralni 3-hvezdickova a reakce p. Rychnovskeho mluvi za sobe o jednani smerem k zakaznikovi asi vic nez samotna recenze. Zadruhe, kdyz jsem panu Rychnovskemu psal osobne meilem, ze bych chtel aby pridal do reportu nejake veci, tak on se proste neozval. Nevim jestli mam jako zakaznik za panem Rychnovskym behat a navic jeste poslouchat vycitani o volani v nevhodny cas. Mi to prijde minimalne ponizujici. Jednodussi je asi rict «sbohem» a dal uz to neresit. Ted' mam volnou chvilku a jen sdilim sve zkusenosti. Dale pana Rychnovskeho jsem nekolikkrat predem kontaktoval (par mesicu pred prejimkou, mesic pred prejimkou a par tydnu pred prejimkou), ptal jsem se, co vsechno k prohlidce potrebuje. Nekolikkrat jsem rekl, ze mame i klientske zmeny. Pan Rychnovsky odpovedel, ze nic neni potreba a staci par dny pred prejimkou zavolat. Nejsem odbornik na stavby, proto platim inspekce a rozhodne jsem pocital s tim, ze pan Rychnovsky bude vedet jak na to. O tom, ze kontrolu klientskych zmen je nutne objednavat zvlast mi nerekl ani slovo. Je pravdou, ze jsem byl zaneprazdnen a nemel jsem moznost zucastnit technicke prejimce. Nicmene asi proto platim sluzbu, aby pan Rychnovsky to udelal misto me. Stavebni dokumentace jsem pro pana Rychnovskeho pripravil v tistene a elektronicke podobe predem. Dale, pritomnost zastupitele stavby byla zajistena: vedouci stavby byl v vedlejsim dome a pana Rychnovskeho jsem na to pred prohlidkou upozornil — stacilo opravdu za nim zajit par metru vedle. Nebo stacilo mi zavolat a ja bych rekl kde zastupitela stavby muze dohledat. To vsak neudelal. Cena 9000 Kc za me je v poradku, problemem je to, ze nebylo predem jasne, co ta castka obnasi. Taky jsem se ptal DVA MESICE PREDEM kolik stane prohlidka, ale pan Rychnovsky jen me odkazal na cenik na svem webu. V kterem se zase moc nevyznam, protoze nejsem odbornik na stavby a jen chci zkontrolovat dum vcetne klientskych zmen tak, aby byl v poradku. Cekal bych ze pan Rychnovsky sam nabidne nekolik variant prohlidek. To ale neudelal. Panu Rychnovskemu preji aby nebral recenze jako osobni utok, ale zamyslel se nad tim, proc ona je takova jako je (po jeho zavadejici odpovedi by mohlo byt hodnoceni i klidne 2-hvezdickove) a pokusil se sve sluzby zlepsit/zprehlednit. Pro budouci potencionalni klienty jsou to proste informace k zamysleni.
UPDATE 2: No a nakonec pan Rychnovský svoji odpověď smazal. Jsem rád, že pochopil, že arogance k ničemu nepřispěje. Doufám, že do budoucna bude klást větší důraz na klientský servis.… – zobrazit
Mrzí mě, že pan Kirill reaguje více než měsíc po technické přejímce domu. A nikoliv osobně, ale přes negativní a zavádějící recenzi. To je velmi zvláštní. V domě jsem v průběhu kontroly našel celkem 33 vad a nedodělků. Vše jsem zdokumentoval a sepsal do reportu. Pan Kirill se bohužel technické přejímky z velké části osobně nezúčastnil, neboť v jejím průběhu odešel. Nezajistil ani přítomnost zástupce developera. Takže do dnes ani neví, jak vlastně technická přejímka jeho vlastního domu proběhla.S klientskými změnami mě seznámil jen letmo. Přeměření podlahové plochy si neobjednal. Cena kontroly jeho domu není 9.000,-Kč, jak píše, ale 7.355,-Kč + 21% DPH. Cenu znal pan Kirril předem a souhlasil s ní. Předem znal i rozsah a podmínky průběhu technické přejímky. Neměl k tomu žádné dotazy a připomínky. Ale chápu, že ne všechno bylo dle představ pana Kirilla. I to se někdy může stát. Bohužel s jeho představami mě předem neseznámil. V opačném případě bychom se jistě domluvili tak, aby byly představy pana Kirilla naplněny, nebo bychom se rozešli a on by si pak mohl na technickou přejímku najít někoho jiného. Mě může těšit, že absolutní většina mých zákazníků je s mými službami spokojena. Vážím si toho a snažím se všem v maximální míře vyjít vstříc a poskytnout co nejlepší službu. A tak to bude i v budoucnu. Ing. Pavel Rychnovský… – zobrazit
Hana K.
30 leden 2023, 2:48 pm
Pana Ing. Rychnovského jsme požádali o pomoc při technické předávce bytu v developerském projektu. Pan Rychnovský odhalil cca 35 závad, sami bychom jich našli tak 5. Díky jeho přesným znalostem technických norem celá předávka proběhla ve velmi profesionálním duchu a developer všechny závady uznal a opravil. Vřele doporučuji.
Valerie O.
29 leden 2023, 9:20 pm
Pripojim se ke komentari manzele dole a reknu jen posledni vec : brat od klienta projektovou dokumentaci naprosto MUSITE. A poradne je zkoumat. Coz jste neudelal — jen teprve jsme zjistili ze realizace balkonovych dvere je u nas blbe, jsou nainstalovane opacnym smerem. Jen doporucuju priste vice upozornovat klienty co ta cena zahrnuje. A brat od klienta dokumentaci dekuji
Vladimír S.
28 říjen 2022, 12:58 pm
U pana Rychnovského jsem si objednal inspekci při přejímce bytu od developera — nejlépe investované peníze. Pan Rychnovský při přejímce důkladně zkontroloval veškeré důležité prvky a způsob provedení. Díky tomu, že zná přesné požadavky na provedení a výslednou kvalitu, tak developer neměl ani nejmejší prostor se vymlouvat a všechny vady byly zapsány k naší spokojenosti do protokolu a developer je musí odstranit. Maximální spokojenost, mohu vřele doporučit všem.
Petr J.
24 srpen 2022, 8:00 am
Koupě nemovitosti není běžná situace a proto jsem se rozhodl vyhledat asistenci při předpřejímce nového bytu. Obrátil jsem se na pana Ing.Rychnovského, který mě následně zaujal nejen svou profesionalitou a znalostmi, ale také jakým způsobem jednal se zástupci developera. Osobně bych nenašel více jak polovinu nedodělků, které byly identifikovány právě panem Rychnovským. Není pochyb, že přizváním si asistence na předpřejímku jsem předešel spoustě starostí v budoucnosti. Osobně doporučuji tyto služby odborné asistence, které vám ušetří nejen spoustu nervů z diskuzí s prodávajícím / developerem, ale v konečném důsledku ušetří i spoustu času a peněz.… – zobrazit
Jan S.
28 leden 2022, 12:50 pm
S panem Rychnovskym jsem byl velmi spokojen. Nabizi excelentni sluzby a uzasny osobni pristup.
Baška S.
12 říjen 2021, 2:16 pm
Najlepšia skúsenosť! Prehliadka, ktorá klientovi ušetrí mnoho výdavkov do budúcna, za chyby, ktoré by si nevšimol sám pri preberaní nehnuteľnosti.
Dalibor H.
9 říjen 2021, 2:26 pm
Excelentni sluzba pri technicke predprejimce. Vrele doporucuji.
Výbor P.
21 září 2021, 10:14 am
S panem Rychnovským jsme si prošli celý bytový dům (3 vchody, 33 jednotek) 8 měsíců před ukončením záruky. Jeho podrobná a názorná zpráva i osobní účast nám velmi pomohla při jednání s dodavatelem a řešení reklamací. Byli jsme s ním velmi spokojeni co se týče obsahu (odborné znalosti, zkušenosti z mnoha jiných staveb, poradenství) i formy (způsob jednání s námi i dodavateli, kvalita zprávy, dodržování všech dohod, dostatek času na prohlídku) a můžeme jej tedy vřele doporučit. Přestože k nám do Brna přijel 2x až z Prahy, byla cena velmi rozumná v porovnání s ostatními (i lokálními) firmami a pan Rychnovský tak udržuje vynikající poměr mezi cenou a výkonem. Pokud bude možnost opět spolupracovat (na tomto či jiném domě), určitě ji využijeme. DĚKUJEME.… – zobrazit
Martin R.
6 duben 2021, 5:42 pm
Na pana inženýra Rychnovského jsem dostal kontakt od kamaráda, který byl s jeho službami extrémně spokojený. Kolikrát za život si člověk kupuje v Praze nový byt? Tohle by měla být opravdu nutnost pro každého. Velmi profesionální přístup, lidský a navíc extrémně fundovaný člověk, který se v oboru neskutečně vyzná. Za půl hodiny našel vady na jednu A4 a vše zdokumentovat a vysvětlil. Kdybych mohl dát 6*, udělal bych to. Ano, je pravda že to něco stojí, ale v poměru toho co stojí nemovitost jsou tonaprosto zanedbatelné náklady. Moc děkuji za Vaše služby a kontakt zcela jistě a rád posílám dále.… – zobrazit
Pavel S.
8 březen 2020, 9:35 pm
Pana inženýra Rychnovského jsme pozvali na předpřejímku bytu v novostavbě. Provedl odbornou prohlídku, sepsal závady a vytvořil protokol závad. Pana inženýra mohu jen doporučit!
Děkuji za pozitivní hodnocení mé práce. Bez spokojenosti lidí, pro které pracuji, by se mi jen těžko dostávalo tak skvělé odezvy.
Lenka L.
22 únor 2017, 2:18 pm
S panem Rychnovským jsme byli velmi spokojení. Sice jsme kupovali byt v novostavbě, kde by neměl být žádný problém, nicméně byt velmi pečlivě zkontroloval, všechny vady vyfotil a zapsal do protokolu, developerem se nenechal odbýt. Při následném převzetí bytu všechny vady znovu prošel a sdělil nám svůj názor k těm, co nebyly 100% opraveny. Kdybychom někdy něco pořizovali, znovu se na něj určitě obrátíme a budeme ho doporučovat všem v okolí!
Dobrý den, děkuji za Vaše kladné hodnocení mojí práce. Velice si toho vážím. Snažím se kontrolovat nemovitosti tak, jako bych je kupoval sám pro sebe, tedy nejlépe, jak je to jen možné. Pavel Rychnovský
Recenze
se značkami
Ověřená recenze
Průměrné hodnocení
- 3,7
na základě
13 recenze a
6 hodnocení
Zpočátku jsme ocenili rychlou reakci a domluvu termínu prohlídky. Avšak v den prohlídky přišel pan Rychnovský s mírným zpožděním a bez předchozího prostudování stavební dokumentace. Tento přístup nám přišel poněkud neobvyklý, neboť kontrola rozměrů místností a souladu s projektem byla komplikovanější bez detailní znalosti plánů.
Prohlídka jako taková proběhla rychle a mnohé detaily, zejména ty, které souvisely s klientskými změnami, zůstaly nezkontrolovány. Cítili jsme, že by prohlídce měla být věnována větší pozornost a měla by být provedena důkladnější kontrola.
Komunikace po prohlídce také nebyla ideální. Po přijetí reportu a zaplacení faktury se ukázalo být těžké dosáhnout na pana Rychnovského a diskutovat o dalších otázkách a nedodělcích, které jsme si všimli. V reakci na naše dotazy a požadavky na upřesnění a revizi reportu nebylo dostatečně rychle a vstřícně reagováno.
Celkově hodnotíme služby pana Rychnovského jako nedostatečné vzhledem k ceně a očekávané úrovni profesionálního servisu. Myslíme si, že by měl být věnován větší důraz na přípravu, důkladnost prohlídky a kvalitu komunikace s klientem.
2023
Rychnovský
Druhý den jsem dostal report s seznamem vad a fakturu. Fakturu jsem ihned uhradil a ještě jsem poprosil do reportu zanést nedodělky z klientských změn, které jsme museli zkontrolovat sami.
Pan Rychnovský se ale už neozval (evidentně protože faktura již byla uhrazena). Příjde mi že částka 9000 za hodinu kontroly a max hodinu strávenou sepsáním reportu neodpovídá kvalitě služby. Čekal bych větší ponoření do stavební dokumentace a větší vstřícnost směrem k zákazníkovi.
UPDATE: jeste bych rad zareagoval na odpoved' pana Rychnovskeho jelikoz mi neprijde jako uplne pravdiva a budouci zakazniky by o tom meli vedet.
Zaprve, moje recenze je zcela neutralni 3-hvezdickova a reakce p. Rychnovskeho mluvi za sobe o jednani smerem k zakaznikovi asi vic nez samotna recenze.
Zadruhe, kdyz jsem panu Rychnovskemu psal osobne meilem, ze bych chtel aby pridal do reportu nejake veci, tak on se proste neozval. Nevim jestli mam jako zakaznik za panem Rychnovskym behat a navic jeste poslouchat vycitani o volani v nevhodny cas. Mi to prijde minimalne ponizujici. Jednodussi je asi rict «sbohem» a dal uz to neresit. Ted' mam volnou chvilku a jen sdilim sve zkusenosti.
Dale pana Rychnovskeho jsem nekolikkrat predem kontaktoval (par mesicu pred prejimkou, mesic pred prejimkou a par tydnu pred prejimkou), ptal jsem se, co vsechno k prohlidce potrebuje. Nekolikkrat jsem rekl, ze mame i klientske zmeny. Pan Rychnovsky odpovedel, ze nic neni potreba a staci par dny pred prejimkou zavolat. Nejsem odbornik na stavby, proto platim inspekce a rozhodne jsem pocital s tim, ze pan Rychnovsky bude vedet jak na to. O tom, ze kontrolu klientskych zmen je nutne objednavat zvlast mi nerekl ani slovo.
Je pravdou, ze jsem byl zaneprazdnen a nemel jsem moznost zucastnit technicke prejimce. Nicmene asi proto platim sluzbu, aby pan Rychnovsky to udelal misto me. Stavebni dokumentace jsem pro pana Rychnovskeho pripravil v tistene a elektronicke podobe predem.
Dale, pritomnost zastupitele stavby byla zajistena: vedouci stavby byl v vedlejsim dome a pana Rychnovskeho jsem na to pred prohlidkou upozornil — stacilo opravdu za nim zajit par metru vedle. Nebo stacilo mi zavolat a ja bych rekl kde zastupitela stavby muze dohledat. To vsak neudelal.
Cena 9000 Kc za me je v poradku, problemem je to, ze nebylo predem jasne, co ta castka obnasi. Taky jsem se ptal DVA MESICE PREDEM kolik stane prohlidka, ale pan Rychnovsky jen me odkazal na cenik na svem webu. V kterem se zase moc nevyznam, protoze nejsem odbornik na stavby a jen chci zkontrolovat dum vcetne klientskych zmen tak, aby byl v poradku. Cekal bych ze pan Rychnovsky sam nabidne nekolik variant prohlidek. To ale neudelal.
Panu Rychnovskemu preji aby nebral recenze jako osobni utok, ale zamyslel se nad tim, proc ona je takova jako je (po jeho zavadejici odpovedi by mohlo byt hodnoceni i klidne 2-hvezdickove) a pokusil se sve sluzby zlepsit/zprehlednit. Pro budouci potencionalni klienty jsou to proste informace k zamysleni.
UPDATE 2:
No a nakonec pan Rychnovský svoji odpověď smazal. Jsem rád, že pochopil, že arogance k ničemu nepřispěje. Doufám, že do budoucna bude klást větší důraz na klientský servis. … – zobrazit
V domě jsem v průběhu kontroly našel celkem 33 vad a nedodělků. Vše jsem zdokumentoval a sepsal do reportu. Pan Kirill se bohužel technické přejímky z velké části osobně nezúčastnil, neboť v jejím průběhu odešel. Nezajistil ani přítomnost zástupce developera. Takže do dnes ani neví, jak vlastně technická přejímka jeho vlastního domu proběhla. S klientskými změnami mě seznámil jen letmo. Přeměření podlahové plochy si neobjednal. Cena kontroly jeho domu není 9.000,-Kč, jak píše, ale 7.355,-Kč + 21% DPH. Cenu znal pan Kirril předem a souhlasil s ní. Předem znal i rozsah a podmínky průběhu technické přejímky. Neměl k tomu žádné dotazy a připomínky. Ale chápu, že ne všechno bylo dle představ pana Kirilla. I to se někdy může stát. Bohužel s jeho představami mě předem neseznámil. V opačném případě bychom se jistě domluvili tak, aby byly představy pana Kirilla naplněny, nebo bychom se rozešli a on by si pak mohl na technickou přejímku najít někoho jiného.
Mě může těšit, že absolutní většina mých zákazníků je s mými službami spokojena. Vážím si toho a snažím se všem v maximální míře vyjít vstříc a poskytnout co nejlepší službu. A tak to bude i v budoucnu.
Ing. Pavel Rychnovský … – zobrazit
Maximální spokojenost, mohu vřele doporučit všem.
děkuji za Vaše kladné hodnocení mojí práce. Velice si toho vážím. Snažím se kontrolovat nemovitosti tak, jako bych je kupoval sám pro sebe, tedy nejlépe, jak je to jen možné.
Pavel Rychnovský