Dejte společnosti vědět našli své telefonní číslo na NiceLocal - podniky fungují nejlépe, když vás znají si ovlivnit své hodnocení
Byl váš telefonát přijat?
Ceny na této webové stránce jsou pouze informativní. Nejsou konečné a nejsou veřejnou nabídkou. Vedení si vyhrazuje právo na změnu cen. Cenu můžete zkontrolovat telefonicky.
Jak Nicelocal funguje pro podnikání
Zákazníci vyhledávají služby online a najdou Nicelocal
Příšerné…v životě jsem tak dlouho nečekala, twistery byly odfláknuté a když jsem v kuchyni viděla paní, jak mé jídlo připravuje, tak jsem chtěla odejít. Vyloženě zpruzelá, bez rukavic, jídlem házela jak ji zrovna na***o a podle toho to vypadalo. A bohužel to není poprvé, na této pobočce dříve zestárnete než vám jídlo dají a obsluha děs!
Datum poskytnutí služby
4.8., 13:00
Popis odborníka
Blond slečna, příprava twisterů
00
Odpověď
Jana S.
3 únor 2023, 11:33 pm
Objednávám celkem často, ale z jiných poboček. Tentokrát padl výběr na Eden a ejhle, dovezli Zinger bez masa. Nabídli kompenzaci, která ani po týdnu nepřišla. Možná bych si trochu víc zákazníka hýčkala nebo minimálně neříkám něco do větru. Jinak jídlo fajn, ale ten přístup k zákazníkovi mi nesedí.
Jano, velmi nás mrzí, že návštěva naší restaurace nebyla dle Vašich představ. V případě, že se s námi chcete podělit o detaily, můžete nás kontaktovat na https://kfc.cz/main/home/contact Děkujeme. Váš KFC tým
Dobrý den, vaše zpětná vazba nám velmi pomáhá a my vám za ni děkujeme. Zároveň bychom se vám chtěli omluvit za vaši zkušenost, věříme, že vaše další návštěva bude již naprosto v pořádku! Váš KFC tým
Děkujeme za Vaše hodnocení. Zároveň bychom se vám chtěli omluvit za způsobené nepříjemnosti. Váš KFC tým
00
Odpověď
Martin B.
12 leden 2023, 1:34 pm
Objednal jsem si jídlo sebou a bohužel jsem si ji při převzetí nezkontroloval. Doma jsem zjistil, že mi tam chyběly položky z objednávky. Smutný je, že má obsluha jen jeden úkol a i ten nezvládne na 100%. Doporučuji si to kontrolovat objednávku při převzetí.
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a přijměte omluvu. Pokud Vaše reklamace nebyla řešena, kontaktujte nás prosím na https://kfc.cz/main/home/contact nebo prostřednictvím e-mailové adresy info_kfc_cz@amrest.eu. Děkujeme, váš KFC tým
Děkujeme Vám za hodnocení. Jakákoliv zpětná vazba má pro nás velký význam. Děkujeme. Váš KFC tým
00
Odpověď
Jaroslav H.
26 prosinec 2022, 3:47 pm
Sem nechodit. Objednal jsem si kyblík 15 Hot Wings. Místo hranolek jsem chtěl další křídla. Po rozbalení doma jsem zjistil, že tam jsou hranolky a křídel bylo jen 13. Nechodit tam.
Jaroslave, velmi nás mrzí, co se stalo. Prosím, kontaktujte nás na https://kfc.cz/main/home/contact, abychom mohli celou situaci vyřešit. Pokud ji vyřešíme k vaší spokojenosti, potěší nás, když toto hodnocení aktualizujete. Doufáme, že vaše další návštěva bude už naprosto v pořádku. Děkujeme, váš KFC tým
Jakékoliv hodnocení bereme velmi vážně, protože se z něho můžeme poučit. Podělte se s námi prosím o detaily na https://kfc.cz/kontakt/. Děkujeme, váš KFC tým
Děkujeme za Vaše hodnocení. Zároveň bychom se vám chtěli omluvit za nedostatky. Váš KFC tým
00
Odpověď
Dara G.
9 listopad 2022, 9:44 pm
Obsluha me nechala čekat cca asi 3 minuty jenom aby se mě zeptala co si dám i když na mě koukali a byl sem na pulte sám a nehledě příprava jídla netrvalo tolik co objednavka za mě velké Mínus
Vaše zpětná vazba nám velmi pomáhá a my vám za ni děkujeme. Zároveň bychom se vám chtěli omluvit za způsobené nepříjemnosti. Váš KFC tým
00
Odpověď
Marie K.
18 říjen 2022, 6:38 pm
Byla jsem velmi nespokojená. Dala jsem si cheesburgr a maso nebylo ani na polovině žemle. U kasy mi bylo řečeno, že je to standart. Co vím z jiných kfc, tak není. Tohle se mi stalo jen tady v Edenu.
Vaše zpětná vazba nám velmi pomáhá a my vám za ni děkujeme. Zároveň bychom se vám chtěli omluvit za vaši zkušenost, věříme, že vaše další návštěva bude již naprosto v pořádku! Váš KFC tým
00
Odpověď
Kristian K.
12 říjen 2022, 10:22 pm
Dnešní návštěva jinak fajn pobočky mě naštvala a pak vlastně i pobavila. Když si objednám menu a dám si k tomu kaši — tak ji očekávám. To, že něco dojde se stát může, ale když mi řeknou, že kaše není a při odchodu vidím dvě slečny, jak mají v zadu v kuchyni asi 5—6 kelímků kaše a leji do ní hnědou omáčku…no a vše za přítomnosti manažerky. Tak to naštve. Chápu, ta kaše je fakt dobrá a taky bych si ji dal :) Tak snad příště :))
But you can ask for change
Děkujeme, váš KFC tým