Dejte společnosti vědět našli své telefonní číslo na NiceLocal - podniky fungují nejlépe, když vás znají si ovlivnit své hodnocení
Byl váš telefonát přijat?
Chtěl bych mockrát poděkovat paní Ivě Knoflíčkové z pohřební firmy Pegas při včerejším obřadu paní PhDr. Ireny Šnerbergové Csc. v malé obřadní síni po 15 hodině ve Strašnicích. Paní Knoflíčková krásně upravila paní Šnerbergovou k poslednímu rozloučení. Velice si vážím profesionálního přístupu paní Knoflíčkové z pohřebního ústavu PEGAS a jejich profesionalitu i to, jakým způsobem reprezentuje firmu PEGAS. Dále bych chtěl poděkovat i těm co nám umožnili a vyšli vstříc, že jsem po obřadě mohli udělat poslední fotografii.
00
Odpověď
Jasněna M.
14 září 2022, 9:01 pm
Z hlediska organizace pohřební služba Pegas CZ s.r.o. funguje tak, asi jako každá jiná pohřební služba, kterých jsme v minulosti využili. Ovšem zkušenost s paní na centrále při zjišťování prvotních informací o zemřelém byla dosti necitlivá. To, co rozhodně nechcete slyšet pár hodin od úmrtí je, že váš blízký člověk «leží v chlaďáku na Albertově.» Využili jsem pobočku na Praze 6 v Bělohorské ulici a tam byl naštěstí přístup zaměstnankyně velmi vstřícný a profesionální. Ovšem musím zmínit ještě jedno nepříjemné zjištění při nákupu kovové urny. Za její vyjmutí z regálu si účtuje firma Pegas 150 Kč jako manipulační poplatek (???), bez viditelného upozornění. Nejde o peníze, ale člověk má pocit, že je potřeba ze všeho vytěžit peníze. S tím jsme se u předchozích pohřebních služeb nesetkali.… – zobrazit
Dobrý den a děkujeme za zpětnou vazbu. Je pro nás důležitá. Přijměte, prosím, naši hlubokou omluvu. Mrzí nás, čím jste si musela projít. Necitlivý přístup v takové chvíli je nejen nevhodný, ale hlavně nepřípustný. Je to pochybění, ze kterého si bereme poučení. Položka v ceníku, kterou zmiňujete, má své opodstatnění a jejím smyslem není vyčíslit úkon, který popisujete. Na základě Vaší zkušenosti ceník upravíme tak, aby bylo na první pohled zřejmé, za jakou službu platíte. S ohledem na co největší transparentnost danou položku evidujeme samostatně, zatímco konkurenční pohřební služby ji mohou připočítat k ceně produktu. To je jejich běžná praxe, které jsme se chtěli vyvarovat. S úctou a vše dobré přeje tým Pegas CZ.… – zobrazit
00
Odpověď
Наталя Л.
30 srpen 2022, 12:14 am
Раджу всім це похоронне бюро. Я втратила свого нареченого і це були перші похорони, які потрібно було організувати. Я не знала з чого почати і що робити але завдяки професіоналізму персоналу все було зрозуміло і легко. У цій компанії вам точно допоможуть у найгірші хвилини вашого життя і візьмуть всі турботи на себе. Похорон організували чудово — все почалось вчасно, квіти які ми замовили були свіжі та гарні, всі моменти були враховані. Окреме дякую персоналу за чуйність, вміння знайти підхід до клієнта та за співчуття.… – zobrazit
00
Odpověď
Kika P.
29 srpen 2022, 1:02 pm
v nejtěžších chvílích nám byl tento ústav velmi nápomocen. Na paní Ludvíkovou z pobočky na Praze 8 nedám dopustit. Absolutní profesionalita, lidský a velmi milý přístup. Okolo pohřbu byly komplikace, které nám paní Ludvíková pomohla vyřešit. Jsme celému týmu z ústavu Pegas velmi vděčni.
Dobrý den. Děkujeme za důvěru, se kterou se na nás obrátili v tak náročné životní situaci. Je nám ctí, že jsme svým úsilím mohli přispět k organizaci a důstojnému průběhu posledního rozloučení. S hlubokou úctou, Tým Pegas CZ
00
Odpověď
Eva P.
9 srpen 2022, 6:30 pm
CHCI PODĚKOVAT POHŘEBNÍ SLUŽBĚ PEGAS ZA VZORNĚ,PROFESIONÁLNĚ A VELICE CITLIVĚ PROVADĚNÉ SLUZBY,PŘI ZAŘIZOVÁNÍ POSLEDNÍ CESTY MÉ MAMINKY. KLIDNÝ A CITLIVÝ PŘÍSTUP PANÍ KRATOCHVÍLOVÉ,V TAK SMUTNÉ CHVÍLI,ALESPOŇ TROŠKU ZMÍRNIL SMUTEK A BOLEST,KTEROU JSEM PROŽÍVALA A PROŽÍVÁM. DĚKUJI, VELICE RÁDA VAŠI FIRMU DOPORUČÍM.
Dobrý den. Děkujeme za důvěru, se kterou jste se na nás obrátila v tak náročné životní situaci. Bylo nám ctí, že jsme mohli zmírnit Váš smutek a také přispět k důstojnému rozloučení s Vaší maminkou. Celý náš tým Vám přeje hodně sil. S hlubokou úctou, Pegas CZ
00
Odpověď
Romana D.
14 květen 2022, 3:19 pm
Každý komu odešel člověk z nejbližších — maminka - ví, jak smutné, silně emociálně vypjaté období to je. A velmi těžké je, v tomto období zároveň řešit «poslední záležitosti» drahého člověka — a tím myslím — «důstojné rozloučení». Pohřební ústav PEGAS (Kateřinská 13) splnil do posledního detailu všechny mé představy o tomto aktu. Tímto bych chtěla velmi poděkovat vážené paní Macháčkové, která s velkým pochopením, empatií a citem připravila celý program obřadu a také váženému panu Patočkovi, který nás celým tímto pietním aktem provázel. Velice si vážím (i celá moje rodina) jejich nelehké a úctyhodné práce.
Vážená paní Macháčková, vážený pane Patočko, velmi, velmi vám děkuji za vaši citlivou podporu.
Děkujeme. Bylo nám ctí, že jsme mohli uspořádat důstojné rozloučení s Vaší maminkou. Loučení s někým, koho jsme milovali, není vůbec lehké, proto přejeme hodně klidu a hlavně sil – Vám i celé rodině. Vaší spokojenosti si velmi vážíme. S úctou a vše dobré přeje tým Pegas CZ.
00
Odpověď
Luci H.
8 únor 2022, 1:19 am
Pobočka Kateřinská: NAPROSTO OTŘESNÁ ZKUŠENOST!!! Byli jsme objednani, paní otevřela se slovy » Co chcete?» a » vás je jako tolik? No to nevim teda, zavolám kolegyni, počkejte». A nechala nás čekat těsně za dveřmi. Opravdu- «milá» paní (jméno bohužel nevím, malá štíhlá, tmavé mikádo), v této situaci(nahle umrti mladeho cloveka, taty a manzela), byste měla by jít někam max uklízet, tam by toto chování nevadilo. Tady je naprosto nemístné. Po pár minutách jsme se slovy, že toto nemáme zapotřebí, odešli. Prý » na shledanou». O pár metrů níže v ulici je jiná pohřební služba, Elfis a tam to bylo o něčem úplně jiném. Profesionální a milá paní. PEGAS NE!… – zobrazit
00
Odpověď
zuzana s.
20 červen 2021, 10:41 pm
Dobrý den, velice děkuji za milé jednání při sjednání pohřbu. Setkala jsem se v této pohřební službě s velmi vysokou profesionalitou. Pohřební službu Pegas vřele všem doporučuji.
Dobrý den, paní Strejčková, za vaše slova chvály Vám upřímně děkujeme a věřte, že pochvala, kterou jste napsala v tak těžké době pro vás, nás nesmírně těší. Hodně sil do dalších dní. S úctou PEGAS CZ
00
Odpověď
Ivan N.
12 květen 2021, 1:44 pm
Dobrý den, rád bych tímto poděkoval paní Janě Kašparové, Zdence Turkové a Daniele Bláhové za velice laskavý, vstřícný a profesionální přístup. S úctou, Ivan Nevosad
Dobrý den, pane Nevosade, náš pohřební ústav PEGAS CZ, Vám chce poděkovat za milá slova chvály. Děkujeme, že jste si udělal čas v této složité době a sdílel s námi vaši zkušenost s naším ústavem, vážíme si toho. Vaše slova chvály kolegyním s radostí vyřídíme. Zpětná vazba je pro naši práci velice důležitá. S úctou PEGAS CZ
00
Odpověď
Jiří F.
25 únor 2021, 3:06 pm
Dobrý den, dovolte mi, abych velice poděkoval paní Janě Kašpárkové za vynikající spolupráci při zajištění dnešního posledního rozloučení. Stejně tak panu Patočkovi při organizaci na místě v Ústřední obřadní síni. Oba jmenovaní nám vyšli ve všem vstříc. S díkem J. Filip, tajemník ČsOL
Dobrý den, pane Filipe, velice nás těší vaše spokojenost se službami, které jsme vám poskytli. V tak těžkých chvílích, které jste prožívali, a ještě měli sílu napsat zkušenost s naším Pohřebním ústavem, velice Vám děkujeme. Vaše slova chvály kolegyni s radostí vyřídíme. S úctou PEGAS CZ
00
Odpověď
Ivana T.
21 únor 2021, 10:14 am
Mockrát děkuji za laskavý přístup přístup paní Janě Kašpárkové při zařizování pohřbu naší maminky. Ta zemřela v Domově seniorů a v době covidové byl trochu zmatek se zprávou o úmrtí a dalšími informacemi. Pro paní Kašpárkovou nebylo nic problém a s obdivuhodně přátelským pochopením vše vyřešila. Děkuji, v úctě Ivana Tejnorová
Dobrý den, paní Tejnorová, za vaše slova chvály Vám upřímně děkujeme a věřte, že pochvala, kterou jste napsala v tak těžké době pro vás, nás nesmírně těší. Naší kolegyni pochvalu s radostí vyřídíme. Hodně sil do dalších dní. S úctou PEGAS CZ
00
Odpověď
katerina l.
29 prosinec 2020, 3:42 pm
Chtěla bych vyjádřit velké poděkování za mimořádnou vlídnost, pochopení a vstřícnost týmu PEGAS v Kateřinské, jmenovitě zejména paní Macháčkové, v naší velmi těžké životní situaci při sjednání rozloučení po náhlém odchodu našeho milovaného dědečka. Paní Macháčková nás trpělivě provedla vším, co je potřeba zařídit, odpověděla na všechny otázky a i v momentech, kdy nás ovládly emoce, zachovala empatii, klid i profesionalitu. Rozloučení bylo připraveno přesně podle našeho přání a bylo krásné (zejména květiny) a velmi důstojné. Moc děkujeme.… – zobrazit
Dobrý den, paní Lučná, náš pohřební ústav PEGAS CZ, Vám chce poděkovat za milá slova chvály. Děkujeme, že jste si udělala čas v této složité době a sdílela s námi vaši zkušenost s naším ústavem, vážíme si toho. Zpětná vazba je pro naši práci velice důležitá.
S úctou PEGAS CZ
00
Odpověď
Magdalena R.
13 červenec 2020, 2:45 pm
Skvělý profesionální servis této pobočky. Jmenovitě paní Kašparová a paní Knoflíčková. Děkujeme.
Milá paní Ragauerová, je od Vás velice milé, že i v tak těžké chvíli pro Vás jste našla čas a sílu napsat nám Vaši zkušenost s naším Pohřebním ústavem PEGAS CZ. Každá zpětná vazba naší práce je velice důležitá a slova chvály potěší. S úctou PEGAS CZ
00
Odpověď
Jiří H.
11 červenec 2020, 3:48 pm
Perfektní organizace, profesionální citlivé jednání, nádherné věnce z čerstvých květin, květinová výzdoba předčila naše očekávání, poděkování za krásné poslední rozloučení patří celé společnosti Pegas, zejména pak paní Kašparové. Citlivý přístup k pozůstalým nekončí samotným rozloučením, ale pokracuje i při následných úkonech. S klidným svědomím můžeme každému doporučit.
Hezký den, pane Hendrichu, s velkou pokorou děkujeme za Vaše slova chvály a upřímně si ceníme Vašich milých slov. Potěšilo nás, že jste si udělal čas a sdílel veřejně Vaše zkušenosti s naším Pohřebním ústavem. S úctou Tým PEGAS CZ
00
Odpověď
Dita D.
30 červen 2020, 10:35 pm
12.6. 2020 nám s bratrem tragicky zahynuli při autonehodě oba rodiče. Byla to zdrcující zpráva. Nejhorší pro mě bylo, že jsem se na náhlý odchod rodičů nemohla nikterak připravit, neměla jsem šanci dát jim poslední Sbohem. Proto jsem se upnula k tomu, uspořádat jim důstojný krásný pohřební obřad jako poslední rozloučení, jako vyjádření obrovské lásky k nim. Bratr doporučil pohřební službu Pegas, a já mohu říci, že nemohl vybrat lépe. Paní Turková společně s paní Knoflíčkovou z pobočky v Kateřinské ulici v Praze s námi trpělivě, lidsky a noblesně prošly všechny podrobnosti týkající se organizace pohřbu — dvojobřadu — s větším počtem smutečních hostů. Vlastně díky nim budu na tyto chvíle s láskou vzpomínat. Velice mne těší, jak mi smuteční hosté po obřadu děkují, že se mohli obřadu zúčastnit, děkují za hluboké zážitky, které mohli na obřadu s námi prožít. Jsem přesvědčena, že velká část poděkování patří také příjemným dámám z pohřební služby Pegas.… – zobrazit
Hezký den, paní Dvouletá, byla pro Nás velká čest pomoci Vám s dvojobřadem vašich rodičů. Celá firma PEGAS CZ upřímně děkuje jak za vaše slova chvály, tak i za čas, který jste si udělala na sdílení Vašich zkušeností, každá zpětná vazba je pro naši práci velice důležitá. S úctou Tým PEGAS CZ
00
Odpověď
Zdeněk B.
26 červen 2020, 5:08 pm
Velmi ochotný a profesionální přístup. Jednal jsem s paní Macháčkovou a nelze jí než vychválit. I v nelehké situaci dokáže opravdu zapůsobit a snaží se ve všem vyjít vstříc. Dal bych i víc hvězdiček, moc vám děkuji!
Krásný den, pane Bartůšku, náš pohřební ústav PEGAS CZ Vám chce poděkovat za vaší vloženou pochvalu paní Macháčkové. Také děkujeme, že jste si udělal čas na sdílení Vašich zkušeností, každá zpětná vazba je pro naši práci velice důležitá. S úctou Tým PEGAS CZ
00
Odpověď
fausteena1
24 červen 2020, 11:13 am
Dobry den, chteli bychom moc podekovat pani Simone M. z Katerinske 13 za profesionalitu a mimoradnou ochotu behem naseho jednani. Jeji empaticky pristup nam vse velmi usnadnil a ve vsech nasich dotazech nam vysla maximalne vstric.
Dobrý den, vřele Vám děkujeme za vaše milé hodnocení. Zpětná vazba na práci kolegyň v našich pobočkách je velkým přínosem pro další práci poskytování služeb v našem oboru. S úctou Tým PEGAS CZ
00
Odpověď
Zuzana K.
8 červen 2020, 10:28 pm
Děkujeme paní Hamanové a celé firmě Pegas za obrovskou profesionalitu a lidskost v souvislosti s rozloučením s naší velkou zpěvačkou Evou Pilarovou které se konalo v její oblíbené bazilice na Strahově Ještě jednou obrovské díky za empatický přístup pro nás v tak vypjaté a emočně nelehké situaci Jan Kolomazník a Zuzana Kardová
Vážený pane Kolomazníku, vážená paní Kardová, chtěla bych Vám jménem svým i jménem celé firmy PEGAS ze srdce poděkovat za Vaši vloženou pochvalu, která nás nesmírně potěšila. Zpětná vazba našich služeb je pro nás velice důležitá. Ještě jednou děkujeme PEGAS CZ
00
Odpověď
Kacka S.
27 únor 2020, 10:56 am
I have to say very sad and disgreatful experience. Staff very rude, they probably think that they are in some kind of factory. Pegas does not have the time for the clients and expect that everything will be done 15 minuts. I asked for the water or coffee and they looked at me like very strangely. Seems that they have some profit from close by hospital…Absolutely NOT recommended.
00
Odpověď
Průměrné hodnocení
- 4,2
na základě
19 recenze a
13 hodnocení
Využili jsem pobočku na Praze 6 v Bělohorské ulici a tam byl naštěstí přístup zaměstnankyně velmi vstřícný a profesionální.
Ovšem musím zmínit ještě j edno nepříjemné zjištění při nákupu kovové urny. Za její vyjmutí z regálu si účtuje firma Pegas 150 Kč jako manipulační poplatek (???), bez viditelného upozornění. Nejde o peníze, ale člověk má pocit, že je potřeba ze všeho vytěžit peníze. S tím jsme se u předchozích pohřebních služeb nesetkali. … – zobrazit
Pohřební ústav PEGAS (Kateřinská 13) splnil do posledního detailu všechny mé představy o tomto aktu.
Tímto bych chtěla velmi poděkovat vážené paní Macháčkové, která s velkým pochopením, empatií a citem připravila celý program obřadu a také váženému panu Patočkovi, kter ý nás celým tímto pietním aktem provázel. Velice si vážím (i celá moje rodina) jejich nelehké a úctyhodné práce.
Vážená paní Macháčková, vážený pane Patočko, velmi, velmi vám děkuji za vaši citlivou podporu.
Romana D. s rodinou a příbuznými … – zobrazit
Po pár minutách jsme se slovy, že toto nemáme zapotřebí, odešli. Prý » na shledanou».
O pár metrů níže v ulici je jiná pohřební služba, Elfis a tam to bylo o něčem úplně jiném. Profesionální a milá paní. PEGAS NE! … – zobrazit
vám poskytli. V tak těžkých chvílích, které jste prožívali, a ještě měli sílu napsat
zkušenost s naším Pohřebním ústavem, velice Vám děkujeme. Vaše slova chvály
kolegyni s radostí vyřídíme. S úctou PEGAS CZ
věřte, že pochvala, kterou jste napsala v tak těžké době pro vás, nás nesmírně
těší. Naší kolegyni pochvalu s radostí vyřídíme. Hodně sil do dalších dní. S úctou
PEGAS CZ
Paní Macháčková nás trpělivě provedla vším, co je potřeba zařídit, odpověděla na všechny otázky a i v momentech, kdy nás ovládly emoce, zachovala empatii, klid i profesionalitu.
Rozloučení bylo připraveno přesně podle našeho přání a bylo krásné (zejmé na květiny) a velmi důstojné. Moc děkujeme. … – zobrazit
Vám chce poděkovat za milá slova chvály. Děkujeme, že
jste si udělala čas v této složité době a sdílela s námi
vaši zkušenost s naším ústavem, vážíme si toho. Zpětná
vazba je pro naši práci velice důležitá.
S úctou PEGAS CZ
S úctou PEGAS CZ
S úctou Tým PEGAS CZ
S úctou Tým PEGAS CZ
Ještě jednou obrovské díky za empatický přístup pro nás v tak vypjaté a emočně nelehké situaci
Jan Kolomazník a Zuzana Kardová